Aiguilles d'Arves, Alps

Aiguilles d'Arves, Alps
Copyright: Karol Nienartowicz

czwartek, 14 listopada 2013

2 lata Karol Nienartowicz Mountain Photographer na Facebooku

2 lata temu 14 listopada 2011 założyłem na facebooku stronę Karol Nienartowicz Mountain Photographer. Tytuł strony w pełni oddaje tematykę zdjęć, a jego zagraniczne brzmienie jest podyktowane jedynie chęcią dotarcia do odbiorców niezależnie od używanego języka. Początkowo niewiele się na niej działo, zdjęcia pojawiły się na niej sporadycznie - do końca sierpnia 2012 r. miałem tylko 130 lajków, a wrzucane posty komentowały średnio 2 osoby. Pod koniec sierpnia zacząłem wrzucać więcej zdjęć i tak poszło. 




Z okazji 2 rocznicy przygotowałem małą statystykę tej strony – tyle ile udało mi się znaleźć w dostępnych na stronie wykresach.


W sumie wrzuciłem tutaj 421 zdjęć, starsze z nich od razu jako całe albumy (np. Karpaty Ukrainy, Góry Rodniańskie i Fogarasze, Tatry itd.)

Najwięcej zdjęć opublikowałem oczywiście z Sudetów, bo to moje rodzinne strony – 126 zdjęć.
Na drugim miejscu są moje ukochane góry – Alpy – 72 zdjęcia.
Najmniej zdjęć pojawiło się z Chorwacji – tylko 1, i z gór Macedonii – 3 zdjęcia.


Kilka zdjęć zamieszczonych na tej stronie cieszyło się szczególnym powodzeniem:


Najliczniej oglądanym zdjęciem okazała się panorama Jeleniej Góry z Karkonoszy z października 2013 r. – 18,2 tys. odsłon.


Następnie:

Wielki Śnieżny Kocioł z maja – 16 tys.


Kocioł Małego Stawu – 15,7 tys.


Matterhorn – 12,5 tys.


Zima w Karkonoszach 12,4 tys. 




Najwięcej lajków 

ze wszystkich zdjęć na mojej stronie zdobyło zdjęcie Matterhornu: 596,
ale jeśli liczyć też lajki z innych stron gdzie udostępniono to zdjęcie to otrzymamy liczbę (708)




Na dalszych miejscach:
Jelenia Góra 535, łącznie z polubieniami na innych stronach (1142), co daje tej fotografii żółtą koszulkę lidera.


Wielki Staw w październiku 512, (1111)


Wielki Śnieżny Kocioł z maja 488, (886)


Wschód Słońca z Trzech Koron 460, (1132)




I jeszcze garść informacji o Was, czyli o lubiących tę stronę:


Obecnie stronę KNMF lubi 4902 osoby.

52% lubiących tę stronę to mężczyźni,
47% kobiety,
1% strony, które to lubią;

Najwięcej osób jest w przedziale wiekowym 25-34 lata (34%), 35-44 (23%), 18-24 (19%).


2524 osób, które lubią tę stronę wpisało kraj zamieszkania jako Polska.
285 – Stany Zjednoczone
215 – Republika Czeska
170 – Wielka Brytania
122 – Niemcy
Ciekawostką jest, że aż 62 osoby pochodzą z Indii, 54 z Brazylii, 13 z Japonii, 11 z Egiptu.

Najwięcej lubiących pochodzi z następujących miast:

Wrocław – 273 osoby
Warszawa – 229 osób
Kraków – 184 osoby
Jelenia Góra – 122 osoby
Poznań – 109 osób

a zza granicy:
Praga – 52 osoby
Londyn – 44 osoby
Bangkok -29 osób
Ateny – 22 osoby
Sofia – 21 osób

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełen uznania dla tego co robisz, Twoje zdjęcia mają "duszę", są niczym odzwierciedlenie najpiękniejszego snu o górach! Śledzę Twojego bloga i funpage'a z otwartą z wrażenia japą :) Życzę Ci większej ilości odwiedzin, lajków, sukcesów w konkursach i publikacji z najwyższej półki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie godne mistrza. Obecny rok Ci sprzyja, oby tak było nadal. Pozdrawiam z Jelonki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja podsumuje zgodnie z najnowszymi trendami: Wow, wow uszanowanko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych trendów ;( Dzięki, również uszanowanko stary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie szkodzi, ale i tak zdjęcia, obrazy i całokształt twórczości zajeb... przecież wiesz. Wszyscy moi znajomi się jarają, ja też się jaram jak wrzucasz nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdjęć, fan pagu i talentu! Podziwiam i szczerze zazdroszczę :) Powodzenia i czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia - widać pasję, oddanie i bezgraniczną miłość do gór. W ten sposób tworzy się coś więcej niż zwykłe zdjęcia - każde z nich na w sobie jakiś pierwiastek boskości! Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj - zostaw ślad po swojej obecności. Dziękuję.

Zobacz także